Για ακόμα μία χρονιά το πάρκο μας γέμισε με κόσμο, χαμόγελα, παιχνίδια, μουσική και καλή διάθεση. Με πολύ μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η μεγάλη γιορτή για το κλείσιμο της χρονιάς σε ένα πάρκο που γέμισε από τους μικρούς αθλητές μας, τους γονείς τους αλλά και κόσμο που έχει μάθει πλέον αυτή την δράση και την στηρίζει κάθε χρόνο.
Στο αγωνιστικό κομμάτι είχαμε όλα τα τμήματα των ακαδημιών μας να συμμετέχουν σε διασκεδαστικά παιχνίδια στο γήπεδο, διαγωνιστικά παιχνίδια στους πιο μεγάλους αθλητές και το κλείσιμο με ένα συναρπαστικό διαγωνισμό σουτ από γονείς της ομάδας μας. ‘Ολοι οι αθλητές μας πήραν τα μετάλλια τους ενώ στη συνέχεια πήραν τους χυμούς αλλά και υπέροχα Nanou Donuts (ευχαριστούμε θερμά για την προσφορά την εταιρία)
Οι δύο στιγμές που σημάδεψαν την γιορτή ήταν η απονομή κυπέλλου στον πρώην πρόεδρο και επί χρόνια μέλος του Φ.Ο. Τούφας κ. Ντίνο Γαλανόπουλο που βρέθηκε μαζί με παλιούς αθλητές και παράγοντες της ομάδας. Στο τέλος έγινε η απονομή κυπέλλου, μεταλλίων αλλά και αναμνηστικές μπλούζες στα παιδιά του εφηβικού για την μεγάλη επιτυχία της ανόδου στην Α΄ κατηγορία.
Αυτή η μεγάλη γιορτή δεν θα μπορούσε να γίνει χωρίς τους εθελοντές γονείς που βοήθησαν για να στηθούν τα πάντα στο πάρκο, στο ψήσιμο (έκλεψαν τις εντυπώσεις τα σουβλάκια), στον καθαρισμό, στις υπέροχες φωτογραφίες αλλά και σε όλους τους γονείς που στο τέλος της γιορτής βοήθησαν να μαζευτεί και καθαρισθεί ο χώρος. Σε όλη τη διάρκεια της γιορτής εννοείται υπήρχαν δύο διασώστες στο χώρο ώστε όλοι να περάσουν υπέροχα και να είμαστε προετοιμασμένοι για κάθε ενδεχόμενο.
Να ευχαριστήσουμε για ακόμα μία φορά τους χορηγούς μας TIKAL και HOLE που ήταν μαζί μας όλο το χρόνο αλλά και στη γιορτή. Μεγάλο ευχαριστώ στην Ιωάννα, τον Τάσο και τον Γιώργο που για ακόμα μία χρόνια κέρδισαν τις εντυπώσεις με την υπέροχη μουσική και την φοβερή διάθεση τους.
Ελπίζουμε να είμαστε του χρόνου πάλι μαζί σε μία γιορτή ακόμα μεγαλύτερη και ομορφότερη παρά τις δυσκολίες που παρουσιάζονται κάθε χρόνο.
